Issues bij ontvangen verzonden emails

Minor Incident Overige / Shared DNS/E-Mail
6 dagen, 21 uren, 19 minuten

Update

Opgelost

De problemen zijn verholpen. Mocht u toch nog problemen ervaren, neem dan contact op met ons Customer Service Team.

mrt 22th, 2019 12:01 CET
Monitoring

inmiddels is dit voor een groot aantal gebruikers inmddels verholpen. We bijven dit actief monitoren. Vooralsnog lijkt het issue zich met name voor te doen met Microsoft gerelateerde ontvangers.

mrt 18th, 2019 10:14 CET
In onderzoek

Op dit moment ervaren wij hinder bij het ontvangen van e-mails verstuurd via ons shared mail platform.

Enkele van onze uitgaande mailservers zijn momenteel bij externe partijen gemarkeerd als spam versturende servers.

Dit is veroorzaakt door een gehackte server van een van onze klanten. We hebben inmiddels actie ondernemen met betrekking tot deze server. Er wordt op dit moment hard gewerkt overal de negatieve reputatie weer ongedaan te maken. Het kan echter enige tijd duren voordat dit globaal is verwerkt.

Zolang deze negatieve reputatie registratie actief is kan het voorkomen dat u email verzonden via ons platform bij de ontvangende partij niet aankomt (bounce) of gemarkeerd word als spam. Wij begrijpen dat dit voor u er vervelend is en doen onze best dit zo snel mogelijk te verhelpen.

mrt 15th, 2019 14:43 CET