Geen connectiviteit vanuit een switch
Update
Na de vervanging van de switch en het omzetten van de klanten zijn de problemen opgelost. Klanten die nog issues ervaren worden via 4Me in de loop gehouden om het verder uit te sluiten.
Mocht u nog problemen ervaren die niet bij ons bekend zijn, meldt het dan bij onze Customer Service Team.
De defecte hardware op zaal DC2A2.1 is vervangen. Wij zijn de situatie aan het monitoren.
Mochten er nog problemen zijn, neem dan contact op met onze storingsdienst.
Op dit moment worden klanten een voor een omgezet en gecontroleerd of de verbinding weer terugkomt.
We houden u op de hoogte.
Op dit moment wordt de workaround in werking gezet. Hiervoor zijn nog enige voorbereidende werkzaamheden benodigd.
We houden u op de hoogte van deze werkzaamheden.
Het issue is nog in onderzoek.
Naast het onderzoek wordt er ook gewerkt aan een tijdelijke oplossing. We komen hier zo spoedig mogelijk op terug.
Op dit moment is de switch weer uitgevallen. Onze engineer controleert de switch nogmaals.
We houden u op de hoogte.
De switch is zojuist herstart. Hierdoor lijken de verbindingen weer terug te komen. Check met de klanten wordt nu nagelopen
We merken issues in DC2 op een van onze switches.
Op dit moment is een engineer in het rack controleren.
← Terug