Klantportaal MyInterconnect (spoed) onderhoud van 07-10-2019 19:00 CEST tot 09-10-2019 10:35 CEST

Gepland Onderhoud Overige / Shared MyInterconnect
07-10-2019 19:00 CEST · 1 dag, 15 uren, 35 minuten

Update

Monitoring

Het onderhoud is afgerond

november 4, 2021 · 16:24 CET
Update

De migratie loopt langer dan verwacht. Onze excuses daarvoor.

Er wordt hard aan gewerkt om de dienst weer online te zetten. Echter hopen wij op u begrip dat we geen eindtijd kunnen communiceren.

Voor wijziging in uw diensten vragen wij telefonisch contact op te nemen met ons Customer Service Team.

november 4, 2021 · 16:24 CET
Update

Op dit moment is onze development afdeling druk bezig met de migratie. Naar verwachting is het klantportaal omstreeks 19.00u vanavond weer beschikbaar. Voor wijziging in uw diensten vragen wij telefonsisch contact op te nemen met ons Customer Service Team.

november 4, 2021 · 16:24 CET
Update

Helaas duren data migratie acties langer dan gepland; excuses voor het ongemak.

november 4, 2021 · 16:24 CET
Gepland

In verband met aanpassingen en werkzaamheden aan ons interne ERP systeem zal vanavond en gedurende de nacht het klantportaal MyInterconnect en haar functies niet beschikbaar zijn.

Wij willen u vragen er rekening mee te houden dat, gedurende het onderhoud, er geen personen geautoriseerd kunnen worden of autorisaties gewijzigd worden. Ook door Interconnect niet. Mocht het nodig zijn om een medewerker te autoriseren, dan kan dat tot 18:00u vandaag.

Indien u wijziging wilt maken aan gegevens welke u normaal gesproken via dit portaal doorvoert; willen wij u vragen ook hiervoor telefonisch contact op te nemen met ons Customer Service Team.

november 4, 2021 · 16:24 CET

← Terug